APA? INGAT AKU BODOH PASAL KOMPUTER, AKU TAK BOLEH ADA BLOG?

DAPAT PULAK!!!

Sunday, February 13, 2011

ThAnK yOu, AgAiN

20hb Januari 2011, Jam 2331

Assalamualaikum w.b.t., dan salam sejahtera.

Bagi yang mengenali aku kat matrikulasi, anda mungkin terperasan yang baju aku ni cuma ada beberapa je yang akan aku pakai sepanjang tahun aku belajar kat sana. Begitu juga bagi yang mengenali aku kat UiTM Segamat, mungkin ada terperasan yang sejak dari semester 1 sampai 6, aku ni cuma akan memakai beberapa jenis baju sahaja. Kasut pun cuma ada satu je. Aku ni bukan lah kedekut. Cuma aku tak gemar ber-shopping. Sebab tu baju dan kasut aku pusing-pusing asyik yang sama je. Asalkan masih boleh pakai. aku bedal je.

Tapi kan, bila dah bekerja, situasi berbeza. Baju ada je yang baru. Tapi bukan lah sebab aku sekarang dah suka ber-shopping. Tapi orang yang bernama Liya ni yang selalu ajak aku ber-shopping. Dia yang cakap aku ni asyik pakai baju yang sama je. Dah bosan tengok baju tu. Jadi, ada baju yang dia belikan dan ada juga baju yang dia cadangkan untuk aku beli. Kali ni, aku nak tunjukkan baju yang dia belikan untuk aku.



Baju ni dia belikan masa dia pergi Times Square. Dia senyap-senyap je belikan. Tau-tau masa jumpa tadi dia cakap ada baju untuk aku dan nak aku pakai masa tu juga. Apa lagi. Menyorok la kat belakang bangunan dan aku tukar baju kat sana. Suka betul dia tengok. Dia cakap aku sesuai pakai. Tapi gambar yang aku pakai baju tu tak ada pada aku, tapi ada kat handphone dia. Tak dapat nak tunjukkan ke-handsome-an aku kat sini. So sad lah.



Baju ni pun sama. Dia belikan masa pegi Times Square. Tapi baju ni aku tak test lagi. Tengok kat design mungkin aku sesuai untuk pakai baju ni. Hopefully yes. Cantik baju ni kan. Pandai betul orang yang pilihnya.

Tujuan utama aku post ni sebab nak ucapkan terima kasih kepada Liya sebab belikan baju-baju ni. Aku ni je yang jarang belikan baju untuk dia. Lain kali saya belikan untuk awak pula okey.



Thank you so much, Liya.

2 comments:

-yana mz- said...

u are welcome dear~

Ron Fitri said...

u are welcome too~
wee..nak jugak...