APA? INGAT AKU BODOH PASAL KOMPUTER, AKU TAK BOLEH ADA BLOG?

DAPAT PULAK!!!

Sunday, February 13, 2011

TeNtAnG aWaK

3hb Februari 2011, Jam 1358

Awak. Awak nak dengar pendapat jujur saya terhadap awak tak? Tapi kan, mungkin ada yang akan cakap saya ni melampau sebab tulis perkara-perkara macam ni. Tapi sekurang-kurangnya awak tahu apa pendapat jujur saya terhadap awak. Biar saya mulakan satu per satu.

Awak tau, cutting body awak, perghh! Memang seksi gila. Menjadi idaman ramai. Walaupun ada yang berpendapat awak ni gemuk, pendek, tak reti bergaya, tapi saya katakan awak cukup cantik dan idaman saya. You are so sexy. Kemudian, kulit awak pula lembut. Saya suka sentuh awak. Bila dah sentuh awak, saya rasa macam tak mahu lepaskan je. Warna kulit awak juga cerah dan menyenangkan setiap mata yang memandang awak.

Suara awak sebaik Altec Lensing. Jelas, lembut dan menyenangkan telinga-telinga yang mendengar suara awak. Awak, saya tak sabar nak memiliki awak. Awak, message yang saya nak beritahu juga mudah nak diceritakan kepada awak. Semuanya jadi mudah dengan awak.

Awak, ini part yang saya paling suka pada awak. Saya suka sentuh awak secara lembut. Awak nak tau kenapa? Sebab sentuhan lembut pun awak dah respons. Awak ni sensitif betul. Seronok rasanya bila sentuh awak. Dan saya pun tahu awak pun suka bila saya beri sentuhan lembut pada awak. Kan? Awak tak boleh tipu saya. Lepas tu kan, awak ni hebat tau. Awak boleh bertahan dengan lama. Awak memang hebat. Kadang-kadang tergugat juga dengan kehebatan awak.

Awak. Saya tak sabar nak memiliki awak. Saya nak semua orang tahu siapa awak. Saya letakkan gambar awak kat sini ye. Saya harap awak tak rasa malu sebab saya ceritakan tentang awak kat semua orang.



Awak lah idaman saya, NOKIA X5.

p/s: Sabar Ron. Bulan April 2011 ni dapat la Nokia X5 tu.

2 comments:

-yana mz- said...

hehe..nnt ade lagi latest cm ne?

Ron Fitri said...

tak mau..ati dah tertambat pada yang ni,,,