APA? INGAT AKU BODOH PASAL KOMPUTER, AKU TAK BOLEH ADA BLOG?

DAPAT PULAK!!!

Sunday, February 13, 2011

ApA yAnG tErBaRu

22 Januari 2011, Jam 2310

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera.



Nampak kan gambar tu? Dapatkah anda teka gambar siapa? Tak dapat? Apa la. Mesti la gambar aku dan abang aku. Buat apa aku nak glamour-kan gambar orng lain dalam blog aku. Betul tak?

Jadi, apa sebenarnya yang nak disampaikan kat sini? Nampak tak tangan aku? Apa tangan aku ni pelik sikit ke dari tangan orang lain? Jari aku ada enam ke? Tak lah. Sebenarnya pada gambar ni aku nak bagitau yang tangan aku ni kosong je. Tak ada sebarang aksesori. Jadi, aku berhajat untuk membeli jam. Tadi baru je lepas beli jam. Jadi aku nak tunjukkan kat sini jam yang aku baru beli. Nak tau tujuan? Saja je nak berlagak kat anda-anda semua pembaca blog. Walaupun tak mahal, aku nak jugak berlagak. Rugi la kalau beli tapi tak ada nak tunjuk kat sesiapa.



Jam ni atas adalah jam yang baru dibeli tadi. Smart je kan? Sapa yang cakap tak smart tu maknanya dia jealous la tu. Jam ni adalah atas nasihat dan juga pandangan seseorang yang glamour dengan nama Liya. Dia cakap cantik. Tu yang aku pilih. So, maknanya jam ni aku akan start guna esok. Esok kat office pun aku nak berlagak kat semua orang yang aku dah ada jam baru. Haha!

~Peace no War~

3 comments:

-yana mz- said...

eish..jgn la berlagak2..x baek tau..

-yana mz- said...

eish..jgn la berlagak2..x baek tau..

Ron Fitri said...

hehe...rugi la kalau beli tapi tak bgtau orang lain...