APA? INGAT AKU BODOH PASAL KOMPUTER, AKU TAK BOLEH ADA BLOG?

DAPAT PULAK!!!

Sunday, February 20, 2011

MaK aiH!!

15 Februari 2011, Jam 1900

Cerita ni masa pagi-pagi tadi. Kisahnya bermula macam ni....

"Pit! Bangun lah. Ko ni tidur je. Jom ikut mak".

"Mengantuk lah mak. Nak pergi mana pagi-pagi ni".

Pergi ambil laptop mak".

LAPTOP???

Daripada aku mamai, terus segar. Dari otak lalok, terus laju berfikir. Sejak bila pulak mak aku ada laptop? Aku tanya mak aku balik, "Sejak bila mak beli laptop? Mak ni lalok eh?". Dia ketawa lak. Dia pun cerita lah yang semalam dia beli laptop. Orang yang belikan laptop mak aku tu cakap suruh ambik hari ni. Tu yang pagi-pagi dia dah ajak aku pergi Pekan. Semangat nak tengok laptop baru la katakan. Aku pun tak sabar nak tengok rupa laptop baru dia tu. Kot-kot kalau best, boleh pinjam-pinjam. Hehe.





Haa. Ni la laptop yang baru dibelinya tadi.

2 comments:

-yana mz- said...

cntek..=)

Ron Fitri said...

ari tu kitorang soh dia beli notebook...dia cakap tak nampak...:-(..tulisan kecik sgt...