APA? INGAT AKU BODOH PASAL KOMPUTER, AKU TAK BOLEH ADA BLOG?

DAPAT PULAK!!!

Sunday, February 20, 2011

MuSk FoR MeN

20 Februari 2011, Jam 0846

Disebabkan hari ini hari ahad dan aku bangun pagi seawal jam 8 pagi, aku kategorikan sebagai "Awal giler kot aku bangun!!". Selalunya kalau tak ada apa-apa aktiviti, pukul 12 la baru aku bangun. Itu pun boleh dikira awal jugak tu.

Kali ni nak post berkaitan dengan Musk for Men. Apa la bangun pagi-pagi je tiba-tiba nak tulis post pasal Musk for Men. Apa benda Musk for Men ni? Baju ke, kain batik ke, jam tangan ke.



Ni lah dia set Musk for Men. Ni adalah pemberian daripada si Dia. Dah lama dah dia bagi. Tapi tadi aku belek-belek gambar-gambar lama, aku ternampak gambar ni. So, aku edit sekejap dan terus tulis post berkaitan dengan Musk for Men ni.

Musk for Men ni produk daripada Avon. Hah? Ye betul. Avon. Apa ko ingat Avon cuma ada jual produk untuk wanita je ke. Ada juga untuk lelaki lah. Dan bau perfume ni unik. Lain dari yang lain. Maklum je lah. Produk Avon. Jadinya jarang lah ada lelaki yang pakai walaupun memang produk ni untuk lelaki.

Bagi yang lelaki, anda semua tidak dibenarkan untuk membeli produk ni. Kalau tak nanti dah tak unik la bau perfume aku sebab korang pun pakai jugak.

p/s: Sebenarnya tak tau nak post pasal apa. Tapi nak tulis jugak. Nampak gambar ni, aku pun tulis la post. Tu yang jadinya macam ni.

1 comment:

-yana mz- said...

hehe..ayoo.ni pon jadi ea..