APA? INGAT AKU BODOH PASAL KOMPUTER, AKU TAK BOLEH ADA BLOG?

DAPAT PULAK!!!

Sunday, February 20, 2011

StReSs!

19 Februari 2011, Jam 1508

2 hari yang lepas, aku marketing dekat area Setia Alam. Al-maklum lah. Kerja bahagian pemasaran memang macam ni. Asyik kena keluar berjalan dan cari customer berbekalkan minyak RON95 di tangki 125ZR.

Tapi aku tak nak lah cerita kisah yang terkena kat aku masa tu. Kelakar tu tak lah kelakar. Sakit hati tu tak lah sakit pun. Apa yang berlaku mengajar aku supaya lebih professional terhadap customer. Serik la jugak nak bergurau dengan customer macam yang selalu aku buat. Takut terkena lagi.

Niat aku bersikap secara bersahaja kat customer sebab nak bagi customer ingat aku dan selesa untuk bercerita dengan aku. Jadi bila dia ingat aku, kot-kot la ada kawan dia nak buat loan boleh la dia rekemen kat aku sebab dia ingat aku. Bukannya aku nak apa pun. Tapi ada pulak customer yang tak selesa dengan cara aku ni.

Next time aku tak nak lah buat macam tu. Dan sekarang baru la aku faham kenapa staff lain tak nak terlalu bersahaja dengan customer. Bukan semua customer kita boleh layan kan ikut cara kita.

Mood : Tak berapa okay sangat disebabkan sorang customer ni je. Adeh~

No comments: