APA? INGAT AKU BODOH PASAL KOMPUTER, AKU TAK BOLEH ADA BLOG?

DAPAT PULAK!!!

Sunday, November 14, 2010

ThESiS!!

22hb Jun 2010, Jam 0056

Yeke. Aku ingatkan senang. Tapi tak sangka pulak nak cari tajuk yg sesuai untuk thesis ni agak susah. Aku baru je settle refer balik kat sume contoh'2 thesis yang ade. Aku tengok'2 balik thesis yang member2 aku penah buat. Belek punye belek, hah!! Idea sudah mari, Aku dah dapat nak buat tajuk ape. Tapi aku tak nak lah bagi tau tajuknye kat sini. Bukan best pon tajuknye. Just aku berharap tajuk tu blom ade orang yang amek. Pastu main journalnye pon aku dah ade jugak. Terbaik lah!! Memang memudahkan kerja aku. Alhamdulillah. Syukur sangat'2.

Tajuk thesis pon dah dapat. Huh! Lambat betol aku nak cari tajuk. Selepas dipksa oleh si dia dengan pelbagai cara, baru lah aku sibuk nak cari tajuk dan jugak siapkan abstract. By the way, still have to say thanks to her. Kalau tak kena pakse ngn dia, jumaat agknye baru aku sibuk nak buat sume tuh. Now, aku baru je settle siapkan abstract untuk submit 26hb Jun ni.

Dah siap wat sume tu, time untuk belek'2 pics dulu b4 tido. So, belek'2 la sume pics yg aku terase nak belek. Pastu nyesal plak. Nape? Sebab mood aku dah bertukar. Teringat je moment'2 kat pics tuh. Sayu je rasenye. Ade yg best, ade yang pahit, ade yang lawak. Teringat kat member'2 kat uitm mase aku part 1 smpi abes ni. Huhu. Cukup! Ape da ko ni RoN. Ape la ko cite sume ni kat sini. Nampak sangat dalam hati ada taman.

~End of story~

2 comments:

-yana mz- said...

good luck result t..=)

Ron Fitri said...

ehe...thnx...post ni dah lame sgt dah...pttnye post mase dulu'2..tapi xde tenet...