APA? INGAT AKU BODOH PASAL KOMPUTER, AKU TAK BOLEH ADA BLOG?

DAPAT PULAK!!!

Sunday, November 14, 2010

Last Day Of Practical Training

15hb Oktober 2010, Jam 2305

Dah lame tak tulis blog time-time macam ni. Yelah, aku kan keje dari pukul 8mlm smpai 12mlm tiap-tiap hari. So, jarang sekali nak ade peluang tulis blog mase-mase macam ni. Di sebabkan hari ni hari terakhir aku praktikal, aku mintak cuti kat pakcik kedai makan tu. Bak iklan kat tv tuh, aku nak spend mase untuk "ME TIME".

Mula-mula praktikal dulu rase ragu-ragu sama ade mampu ke nak abeskan mase praktikal selama 5 bulan ni dengan sikap aku yang macam ni. Aku kene belajar disiplin kan diri untuk bangun awal dan terus pegi keje. Lepas tu malam pulak kene keje ngan pakcik aku. Jadi, mase nak buat thesis entah ke mane, rehat entah ke mane. Tapi lepas 5 bulan berlalu, aku berjaye lalui semua tu. Penat sangat bile pikirkan balik. Semangat tinggi dan juga keinginan untuk berdikari mengajar aku untuk bersabar dalam waktu-waktu kritikal macam ni. Thanks you ALLAH.

Mase abes tadi salam dengan member-member bank. Sedih ade, gembira ade, penuh tanda tanya sama ada lepas ni aku berpeluang bekerja dengan diorang lagi atau tak.

Mase untuk praktikal dah abes. Sekarang mase untuk aku pikirkan pasal aku punye thesis yang belom settle lagi ni. Kene buat yang terbaik lepas praktikal aku hancur sebab asyik datang keje lambat je. Alasan dah la penipu je aku bagi. Hujan lah, moto rosak lah. Tak hujan pon aku cakap hujan. Syhh~. Staff bank yang bace jangan bagitau kat bos. Mampuih aku nanti. Hehe.

No comments: