APA? INGAT AKU BODOH PASAL KOMPUTER, AKU TAK BOLEH ADA BLOG?

DAPAT PULAK!!!

Sunday, November 14, 2010

ScReEcH!!!

18hb Julai 2010, Jam 2054

Memang nasib kita lah beb. Aku bukan sengaje. Aku cube jage ko baik'2. Tapi dah 2 kali nasib tak menyebelahi kita. Tiap kali jalan same ngan ko, aku enjoy je. Siap bley show off ko kat depan member'2 aku. Pastu ko plak bukan men kerek lagi bile kat depan awek'2 kan. Mayb sebab tu Tuhan nak tunjuk kat kita. Idup ni jangan nak merempit je. Ko sakit ke? Aku pon sakit jugak beb. Tahan je lah.

Alahai BKK 5370. Nasib tak sebelahi kita. Dulu memula jatuh tergelincir mase kat RnR Subang time hujan lebat. Ni kat Segamat pulak jatuh langgar lubang. Dulu calar sblah kiri. Sekarang kat sebelah kanan pulak. Dah tak lawa dah kau ni ha. Tggu tahun depan la kang aku cantikkan ko balik. Ko dah tak laju mane dah sekarang ni sebab dah jatuh 2 kali.

Alhamdulillah. Walaupun dah 2 kali jatuh mase ngan 125 aku tuh, aku xpenah jatuh bawak orang. At least aku juz cedera sorang'2. Tak cederakan orang lain. Takut kalau naik bawak orang lain dan jatuh, confirm aku akan dipersalahkan oleh pembonceng tuh.

Cukup lah. Aku dah tak nak kemalangan lagi. Takut, sakit, pedih, sayang. Sume ade. Hopefully this is the last 1. InsyaALLAH.

2 comments:

-yana mz- said...

after dis bwk ati2..
ingat owg tersayang...
yg penting syg diri tu..
=)

Ron Fitri said...

okay...=)