APA? INGAT AKU BODOH PASAL KOMPUTER, AKU TAK BOLEH ADA BLOG?

DAPAT PULAK!!!

Sunday, November 14, 2010

Is T May Wa

12hb September 2010, Jam 0956



Bangun je pagi'2 terus nak tulis blog. Bukan ape. teringat nak tulis pasal sesuatu.

Raya kali ni mungkin agak berbeza dari yang sebelum'2 ni. Selalu raya dengan family n member'2 je. Tahun ni ade tambahan "penawar jantung" lak. Jadi, ade la perbezaannya. Dan ade juge kejutan untuk awak time raya'2 ni. Tapi belum pape awak dah marah'2 kan. Awak ingat saya lupa nak wish raya kat awak. Tak pe lah. Awak blom boleh terima cara saya lagi kot. =)

Saya ada sediakan beberapa surprise untuk awak. Saya harap awak sukakan raya kali ni. Awak marah saya dan jugak nangis malam tadi sebab awak ingat saya lupa pasal awak. Awak, kan saya penah nyatakan awak berbeza dari diorang. Mesti lah untuk awak, saya kene bagi kelainan. Awak istimewa. Jadi, untuk awak perlulah istimewa jugak.

Saya harap awak suka surprise saya ni. Kalau sebelum ni awak nangis sebab awak ingat saya lupa pasal awak, saya nak wat awak nangis lak sebab terlalu epy ngn surprise ni. Awak akan nangis jugak nanti. i know u. =)

p/s: Stress kene marah malam tadi. =(

2 comments:

-yana mz- said...

awak..
sory...
awak..
thnz..
awak..
awk wat kite nges..
kite nk cubit awk..
awk..
kite dpt wet rye..
hee

Ron Fitri said...

wah...sukenye die dpt duet raye...uhuh