APA? INGAT AKU BODOH PASAL KOMPUTER, AKU TAK BOLEH ADA BLOG?

DAPAT PULAK!!!

Sunday, November 14, 2010

Dia DtG

18hb Julai 2010, Jam 2134

Dia? Siapakah? Nak Tau?

Bace je Sudah. Nanti bakal terjawab sndri soalan tuh.

L = Awak'2. Kite nak tgok awak lah. Awak macam teruk je.
R = Takde lah. Luka sikit'2 je la awak.
L = Nak datang uma awak. Tapi segan lah.
R = Eish. Nak segan ape. Datang je lah. Awak tetamu VVip tuh. Datang tau.
L = Okay. Kite bawak member skali tau=)
R = Iyolah =)

Dia nak datang! Aku bagitau mak aku. Mak senyum je. Bila dia ngan member dia sampai, ayat pertama mak aku. "Saya Ni kakaknye Fitri". Budak'2 ni tak gelak. Tapi diorang sokong plak statement mak aku tuh. Wah. Terangkat betul mak aku mase tuh. Aku diam je lah. Mak aku gurau je ngan diorang. Tapi diorang bleh plak sokong. Huhu.

Diorang makan kat sini. Nak mntak diorang tolong masak, takde pape yang nak di tolong. Last'2 diorang duduk je lah borak ngan mak n abah aku. Tapi kan "L" kene buli jugak mase tuh. Seronok member'2 dia buli kan. Mak pon seronok je tengok diorang berseloroh.

Petang time diorang nak balik, salam lah ngan mak. Mak ckap "Raya nanti datang tau". Aku senyum. L senyum. Member L pon senyum. Mak selesa ngan L n kawan'2 dia. Harapan cerah beb. Yabedabeduu!!!

Ingat. Korang kene datang tau. Especially L. Thanks sudi datang uma parent saya ni. =)

5 comments:

Unknown said...

mak ko awet muda la tu..

-yana mz- said...

nebes awk..
xnk dtg lagi lah..
ehehehe

Ron Fitri said...

eheh...xnk dtg suddeyh...duduk kat luar uma je...

Ron Fitri said...

iye la kot ja'a.

-yana mz- said...

erm..aah..mak die muda kalau x pakai spec