APA? INGAT AKU BODOH PASAL KOMPUTER, AKU TAK BOLEH ADA BLOG?

DAPAT PULAK!!!

Sunday, November 14, 2010

Ape Yang Kau Tau??

28hb Oktober 2010, Jam 1432

Ko tau ke ape dia yang aku nak bagitau ni?
- Mesti la tak...

Ko rase aku nak bagitau ape ni?
- Suke ati ko lah...

Ko tak nak cube teka?
- Malas lah...

Aku bagitau je lah. Abes cite.
- Orite...

Tempoh dari bulan 6 smpi bulan 10, bukan lah lama sangat. Tapi cukup lama utk bagi mulut-mulut berbicara dan mengata. Cukup tempoh untuk bagi kata-kata nista yang menyakitkan jiwa menusuk di dalam lubuk hati yang terdalam. So, point of view?

Dari bulan 6 sampai lah ke bulan 10, aku dah tak penah post ape-ape pon. So, mesti akan ade bunyi yang cakap "Ala si Ron tuh, mula-mula je semangat nak wat blog. Pastu blog jadi pe? Jadi bodoh". Pastu mesti ade yang mengata "Poyo lah mamat tuh. Nak ngurat awek dia la katekan. Mesti la effort besar sikit. Siap buat blog lagi tuh. Bile dah malas, blog tah ke mane". Takpe-takpe. Orang nak cakap la katekan. Pastu ade lagi suara sumbang cakap "Haha. Blog dah tak gerak dah. Mesti ade pape tuh".

Takpe lah beb. Biar aku terangkan satu persatu. Mungkin limit aku as seorang yang duduk kat rumah yang takde internet mmbataskan aku untuk post blog. Tapi harus di ingat. Takde internet tak bermaksud aku tak tulis blog. Aku tulis jugak tapi bukan kat blog. Aku tulis kat notepad je. Thanks to blogger-blogger yang ajar aku teknik ni. Bile teringat nak tulis je aku pon tulis lah kat notepad dulu. So, dah bersepah-sepah dah post yang ak tulis kat notepad ni. Cume takde mase je nak post kat blog ni =)

Ko rase ade effect tak aku tulis macam ni?
- Dalam mimpi je lah...

Ko rase aku jawab kritikan ke aku tambahkan kritikan?
- Mane yang ko rase, tu la jawapannye...

Okay~

2 comments:

-yana mz- said...

erm..sian blogger yg bce nnt awak..
x pasal2 dowg kate ape pulak nnt..
awk kalu marah liya pon, jgn la ckp cm 2..

-yana mz- said...

blog anda telah di tag..sila ke http://yanamz-blog.blogspot.com/2010/11/blog-anda-santek.html