APA? INGAT AKU BODOH PASAL KOMPUTER, AKU TAK BOLEH ADA BLOG?

DAPAT PULAK!!!

Wednesday, March 31, 2010

KOSONGNYA~

Tu la yang aku rase sekarang. Hari-hari buat benda yang same. Bangun pagi, tengOk kat handphOne ade message ke x. Kalau ade,kena la reply dulu. Kalau takde, tengOk message kat laptOp. Meaning? aku akan bukak facebOok n this site. TengOk update nOtificatiOn. Reply la sume'2 tu dulu. Then baru la pikir nak wat pe lepas tu. Masak ke, main game ke, mandi ke, kemas bilik ke, tulis blOg ke. Bosan giler kOt.

Hari ni patutnye aku ade kelas pagi tadi. Kelas Islamic Capital Market. Tp miss Mardziana cancelkan kelas. Aku dapat message cakap pasal kelas cancel je aku dah tarik muke. Aku bukan la nak pOyO'2 macam bagus Or buat'2 rajin ke ap. Mayb yang kenal aku sem lepas tau aku ni macam mane. Tp sebenarnye aku bOring tahap gaban. At least kalau ade kelas tu ade la jugak aktiviti lain untuk aku buat. Minggu lepas pOn lebih kurang macam ni jugak. Dalam 1 minggu tu cume ade 1 kelas je. Dah jadi macam tunggul dah aku kat rumah ni.

Oleh sebab itu,

Aku punye plan petang ni, aku nak settlekan pasal tempat praktikal. Calling'2 sape'2 yang patut. Malam tu kalau aku rajin, aku nk settlekan semua assignment yang ada. Wah! Planning aku memang terbaik. Minggu depan aku dah mula fikir nak study la. Risau jugak final dah dekat giler kOt.

At least ade la jugak aktiviti untuk aku hari ni. BesOk kne plan lagi aktiviti laen. Okei.

Done!

No comments: