APA? INGAT AKU BODOH PASAL KOMPUTER, AKU TAK BOLEH ADA BLOG?

DAPAT PULAK!!!

Saturday, April 3, 2010

:..Girlfriends & Wife.::

Before kOrg bace lebih lanjut, aku just nak ingatkan pOst ini sekadar hiburan. Sekadar gurauan di malam'2 hari. Okay. Have fun when read this pOst =)

Isteri mcm TV.
Gf macam handphone (HP).

Di rumah - tngok TV.
Pergi luar - bawa HP.

Xde duit - jual TV.
Ade duit - beli HP baru.

Kadang² - seronok tngok TV.
Selalu²nye - bnyak masa main HP.

TV - skali bayar jer percuma sepanjang hayat.
HP - kalu x bayar bil line akan di tamat kan.

TV - saiznya besar,berat dan dah buruk.
HP - cute,comel,ramping,bnyk butang bleh picit² dan leh bawak kemana-mana& bila² masa.

Kos penyelenggaraan TV - murah jer lagipon jarang rosak.
HP - mak oiii…mahal giler,slalu meragam plak 2.

TV - ade remote control.
HP - xde remote.

Cuma 1 jer kelebihan TV - x da virus. HP -belambak, sekali kena merana.

Jd jangan pening kepala..
Pilihlah TV anda, kalau boleh ambik yg plsma..hehehe~

5 comments:

Syeeqa Nazor said...

hahahaaa.interesting ;)

Ron Fitri said...

lolZ

imah_zulkipli said...

pergh..siap ade comparison ag 2..
xleh blah..
abes ape beza antara husband dgn bf??
ha..jwb2??

Thirteen said...

hahahaha....

ak nk jd tv plasma tuk laki ak...weeee~

Ron Fitri said...

tyma - mane aku tau pe comparisonnye...aku pon copy paste je...haha!