APA? INGAT AKU BODOH PASAL KOMPUTER, AKU TAK BOLEH ADA BLOG?

DAPAT PULAK!!!

Saturday, March 27, 2010

Ape Nak Jadi

Video ini di ambil dari Youtube.cOm


Komen aku:-

bOdOhnye sape yg ajar budak ni jadi smpi mcm ni...
Aku rase videO ni x kelakar...sialan giler kOt..
kesian budak ni...Muke die mmg cOnfident giler...
Dh biase sgt dh kOt wat mcm tuh..slmbe je wat O...
aku sndri pOn xreti wat...

act, aku pOn xfaham sgt pe yg budak ni cakap......yg aku bace dr internet, budak ni anak yg d buang Oleh mak bapak die...bOdOh betOl mak bapak die ni...buat anak pndai, tp xtau nk jage anak...tu yg mamat'2 ni jage...

sekadar peringatan kepada kita semua...jangan la tunjukkan teladan yang tak baik kepada anak'2 dan budak'2...diOrg ni bukan faham pOn...mereka'2 ni cuma akan ikut je apa yg di depan mata mereka...kalau teladan yg baik di tunjukkan kepada mereka, insyaAllah la mereka akan jadi yang baik'2...tapi bila buruk'2 yg di tunjukkan kepada meraka, macam ini la hasilnya...minta di jauhkan la dari kita semua.. amin~

No comments: