APA? INGAT AKU BODOH PASAL KOMPUTER, AKU TAK BOLEH ADA BLOG?

DAPAT PULAK!!!

Friday, March 26, 2010

.::.KekOknya Membawa Status in RelatiOnship.::.

tOpik pOst kali ni mungkin agak berbeza dr yg sebelum'2 ni...iyelah...kalau dalam lagu tuh, kite ade genre lagu kan...sO, klu pOst yg sebelum'2 ni genre nye berkaitan dgn minat dan pencapaian diri, tp kali ni genre nye berkaitan dgn cinta...segan jugak nk pOst yg mcm ni...dalam hati ada taman, ayat cite Adnan Sempit...malu dOw..


Perlu ke nk kekOk?...apesal pulak kne kekOk?...alahai...dah aku mmg gini...nk wat lagu mane...aku x nafikan mmg aku kekOk mase mule'2 pegang status ni 20hb Mac 2010 hari tuh...Mayb ade yg bertanye befOre ni kO xpenah in relatiOnship ke?...Bukannye xpenah la...aku rase dh lame aku tinggalkan title tu...Okei...cerita sikit kat kOrg...last aku cOuple is tahun 2008...means mase tu aku part 2...aku clash lbih kurg dekat'2 valentine day gitu la...Org laen valentine day la diOrg bahagia...aku plak clash tyme'2 gitu...ngOk ngek tOl...aku xsalahkn die ble kitOrg clash...tp aku rse tu bukan salah aku sepenuhnya...jOdOh xpanjang la kOt...hOpefully die bahagia dgn pasangan die skrg...Apesal la lme sgt aku kne pegang title single tu?...T.R.A.U.M.A...ni reasOn terbaik yg aku ade...bile kite dh sayang seseOrg smpi satu tahap yg kite mule letak harapan utk jadikan die teman hidup kite, n tibe'2 terputus d tengah jalan, korg rase ape yg aku rase?...sakit sangat'2 kan?...pedih, sedih, mOral dOwn, berdendam, byk lagi lah...mayb salah aku jgk sbb pertaruhkan hati aku smpi mcm tu skali...ape bleh wat...secara x sengaja aku dah sayang dia smpi mcm tu skali..sO, sndri mau ingat la bile terputus....sigh~...Sepanjang tempOh 2 tahun single, aku ade jugak cube utk cari pengganti...tapi susah sbb mase tuh aku masih kuat lg rase dendam dgn insan yg bernama "wanita"...ade la jugak beberape gurlz yg aku try...tp x sukses...smpi la tarikh 29 January 2010, aku jumpe dgn sOrg awek ni...mula'2 xde la niat nak smpi sejauh ni...juz sekadar nk berkawan je...tp makin lama aku makin suke plak...byk cerita yg jadi sepanjang kenal dgn dia ni...but, aku xnk la cite kat sini...biarlah rahsia aku dgn dia je...kan sayang~ (^;^)...Thnx 2 Liyana Mohd Zabidi sbb isikan ruang kOsg yg xdpt d isi Oleh family, kawan'2, Or even best fren...thnx alsO sbb hilangkan perasaan dendam terhadap insan yg bernama wanita...thnx alsO bcOz bagi keyakinan untuk hilangkan trauma yg pernah wujud dulu'2 tuh...sayang kamu sgt'2... but i admit that i still felt awkward with this status...sOry eh...Kali ni aku xtau aku ada pertaruhkan hati aku macam yg aku wat kat ex aku dulu'2..lagipOn kite cume akan tau if kite dah btOl'2 hampir kehilangan dia...sO,kOnklusinye aku xnk tau sama ada aku dah pertaruhkan hati aku atau blOm...in Other wOrd, aku xnk kehilangan yang skrg ini...hOpefully kitOrg akan kekal smpi ke bila'2...

Okei..time tO sleep..sOk ade klas...daa~

10 comments:

Cik Zyda said...

uweeeeekkkkkkkkk!!!!!pttla aku tnye ko dh ade ke blom..upenya ko berdendam ngan gurlz pas clash ek...hope ko bhgia ngan yg skrg nie ye=)

Ron Fitri said...

tu la kan...ape leh wat...dh tersyg sgt'2 plak...tu yg jadi gitu...haha...insyaAlah...dOakan la aku ye ida...

-yana mz- said...

syg..malu la cite2 cm ni...
eish die nie..
nak kne cubit nie..
(ups!termanje lak)
ahahah...

Ron Fitri said...

syg - eh,ape bersyg'2 ni...malu ler..huhu...

fatin said...

hahahaha..
comel dow korang nie...
lalalaalala..
:P

Ron Fitri said...

haha...die Okei...bkn aku...eh kau...asl cOmment yg ni je...cOmment la yg laen skali...haha...demand...

-yana mz- said...

eh..fatin ade?
uhu..
betol2 blog walking eh..
ade owg x bgi pgil die 'syg'
uhu..ape daaa

Ron Fitri said...

a'ah..xleh syg'2...syg is title for girl...

Anonymous said...

eleh,,xpe kowt...

yana mz

Ron Fitri said...

xnk la liya...jmbu giler...sayang~...erk..