APA? INGAT AKU BODOH PASAL KOMPUTER, AKU TAK BOLEH ADA BLOG?

DAPAT PULAK!!!

Tuesday, March 30, 2010

blOgwalking

sedang tengOk'2 blOg Orang lain..Tetibe aku rase macam...

Pedih la gua!!

Ape pasal?

Member'2 gunung semua dOk cerita pasal gunung kat Cameron Highland tuh. Perasaan menyesal mula menyelubung diri. Bace blOg badek, si budak nerd tuh, cerita pasal ape yang di pelajari di untuk trip tersebut. dOa jangan tarik panjang'2. Aku pOn xfaham pe yang cube di sampaikan. Tapi yang penting wujud perasaan dengki bile bace pOst dia yang berkaitan dengan trip Cameron tuh. Bace blOg ejat, si jOyah itu yang memang suka makan, aku tak lah rase pedih sangat. ReasOn? Dia pOn xjOin jugak trip tuh. Senyum sinis bila bace blOg dia. Padan muke kau sebab xdapat pegi jugak. Dia cume dapat temankan hikers yang nak pegi sampai kat admin je.

Aku tak kira. Next trip ni aku nak jOin jugak even macam mane pOn ConditiOn aku mase tuh. Jumlah gunung yang pernah aku naik cume ada 5 je, Nuang, Ledang, Angsi, DatOk dan Arong. Si Mael pulak dah banyak la jugak. Kalau la mase naik Gunung Besar Hantu, Gunung Tebu n Gunung Panti dulu tu PTPTN aku dah masOk, kan dah ada 8 gunung yang aku dah naik. Kalau la sem ni aku dapat kerja part time kat Segamat, mesti punye aku jOin trip kali Irau ni. Dah 9.


Malas dah nak pikir. Aku tak nak lagi bace blOg kOrang. Haha. Dengki giler.

1 comment:

fatin said...

aku dgn awas da 9 gunung..jom same2 ikot kiteorg..
hehehee :P