APA? INGAT AKU BODOH PASAL KOMPUTER, AKU TAK BOLEH ADA BLOG?

DAPAT PULAK!!!

Wednesday, March 24, 2010

.::.InTeReSt.::.

4th pOst...

pOst aku kali ni utk ceriterakan kenangan aku dulu'2 dgn minat dan hObi aku...

bg yg penah kenal aku ms skOla menengah, mayb ramai kOt yg tau psal minat aku nieh..
aku dh men sukan ni dr skOla rendah...tp bermain secara serius ms skOla menengah n matrikulasi...

sukan ape?...


B.A.D.M.I.N.T.O.N

ade jgk sukan'2 lain yg aku men...cOntOhnye mcm bOla, bOla tampar, ping pOng n byk lg...
tp yg aku maen secara serius juz 1 sukan ni je...

aku ni bkn la active mane pOn mse skOla menengah...
juz student bese je yg terpakse jOin ngn aktiviti kO-kurukulum yg dh d wajibkan Oleh pihak skOla...

Okey, biarkan cite psal tu...back tO the main pOst...

npe aku kategOrikan sukan ni je yg aku bermain secara serius?...
sbb sukan ni je la yg aku bleh men sampai peringkat negeri...xde la tggi mane pOn...
tp tu la pencapaian terbaik aku dlm semua sukan...


bOla?...xde harapan la...aku ni bOdOh men bOla...sekadar bOleh main je...ade jgk la men utk dOrm...jd winger kiri...aku men full seasOn...tp scOre cume 1 bijik je...haha!...memalukan btOl...


aku penah wakil daerah 2 kali je...fOrm 3 ngn fOrm 5...wakil tingkatan ngn wakil rumah sukan xyah cite la...kOrg pndai'2 la jwb sndiri...nnt ade yg cakap aku berlagak plak...

fOrm 3 aku dpt jadi dOuble ketiga...aku dOuble dgn syukOr @ JebOn...yg skOla S.A.M.T. Hisamuddin knal la...fOrm 5 dpt jadi single kedua...
ms fOrm 3, team kitOrg xdpt msOk even semi-final pOn..aku ngn jebOn wat slek...bleh plak kalah...haha!...
tp ms fOrm 5, kitOrg kalah mse final rOund...tp yg penting mse tu bkn aku penyebab kalah...aku menang kOt...x igt la menang tipis ke menang besar...yg penting aku menang...tp dOuble ketiga yg penyebab kalah...xde rezeki...nk wat camne...

at least i gOt experience there =)

then, kat kOlej matrikulasi perak (KMPk), aku ade jgk jOin cOmpetitiOn...badmintOn tertutup KMPk...aku men dOuble...kali ni aku dOuble ngn Bukhari...
bdk ni smash mmg giler sket...laju nak mampOs...gegel nk angkat...nsib baik die jd dOuble aku...klu x,susah hati bile kne ngadap ngn die..

The pOint is kat cOmpetitiOn ni pOn aku kalah ms final rOund jgk...mknenye jd naib jOhan...bernasib baik je la kOt...mau x nye aku ckp bernasib baik...bdk'2 yg jOin cOmpetitiOn ni ade yg wakil negeri..nsib baik dpt kalahkan diOrg...juz mse final tu xde rezeki...terer sgt bdk tuh...

ni aku uplOad pics yg aku ade ms lps cOmpetitiOn tuh...aku ade 3 ni je la as kenangan..


blkg dr kiri: Bukhari,Haziq
dpn dr kiri: Star, Ron






Okey...aku tau xde yg akan bace pOst aku yg ni...sO, aku dh buang byk mase sbnrnye...




2 comments:

Anonymous said...

eish...ade plak bace byk mse..
its okay la ade blog..
biar owg tau pasal kite..
express ouself okay..

dah2..tulis lagi..hehe

yana mz

Ron Fitri said...

Orite...thnx 4 that ^^