APA? INGAT AKU BODOH PASAL KOMPUTER, AKU TAK BOLEH ADA BLOG?

DAPAT PULAK!!!

Saturday, March 27, 2010

Pengakuan Berani Mati

that it!...tu la entry utk pOst kali ni...pengakuan berani mati...

seriOusly, ni mmg pengakuan berani mati...Okey...blOg mmg tmpt utk kite luahkan ape'2 yg kite nak kan?...sO, aku nk luahkan jgk mnde ni kat sini...aku xkesah la kOrg nak kate ape kat aku...yang penting, aku jujur...

ape la aku ni...aku pOn xtau mcm ne aku ler tersayang kat dia ni...aku kenal dgn die ni mase 1 julai 2009...masa tu aku baru je stOp keje part time ngn pkcik aku...mknenye aku knal die ni lbih awal sblOm awek aku yg skrg nie...1st tyme aku jumpe die mase kat kedai dekat'2 pekan...mule'2 aku jumpe ngn die, aku dah tau nnt mst aku akn tersyg kat die...n aku tau smpi skrg pOn aku still syg sgt'2 kat die ni...ikOtkan ati, aku mmg nk amek die jd teman istimewa aku...tp kan, masalahnye dia ni berjantina LELAKI!!!...aku dah lame tau die ni jantan...tp aku bleh plak aku suke kat die...buduhnye aku nie...

dia ni dekat sgt'2 dgn aku...hari'2 ade dgn aku...syg giler kat die dOw...If tgh jalan'2 and tetibe hujan, kitOrg sure akan basah bersama-sama...die x suke kucing...sO, bile ade kucing kat die, aku mst halau...ble nk jalan'2 kat shOpping cOmplex tuh, aku risau sgt nk biarkan die sOrg'2...ari tu aku die jatuh kat atas jalan...badan die calar mase jatuh tuh...aku mcm nk nangis je ble tgk badan die calar'2 mcm tuh...smpi skrg ade lg kesan jatuh tu...pastu mkn minum die sume aku sggup cOverkan...aku byk spend duit aku kat die ni...sO, ble aku ckp camni, sure kOrg paham yg aku syg sgt'2 kat die kan?...

aku tau aku xbleh suke kat die even mcm ne pOn...aku nk jadi lelaki sejati...aku nk sayang kat perempuan...aku rase girlfriend aku skrg ni pOn tau psal hal nie...die pOn tau aku syg giler kat jantan nie...tp aku xnk jadi mcm umat Nabi Nuh...sO, sbb tu smpi skrg aku xnk amek mmber jantan aku tuh jadi teman istimewa...Liya, sOry sgt sbb i still terpikir lg psal hal ni...u jgn amek ati eh...sOry sgt'2...i juz luahkn sume kat sini je...tp i tetap syg sgt'2 kat u...

Erm...befOre aku end up pOst ni, aku nk jugak cakap sesuatu kat mmber aku tuh..sOry sgt'2 sbb i xleh nk further lbih'2 dgn u...i skrg ade cOmmitment utk gf 1 skrg nie...sO, kite xleh nk rapat sgt mcm dulu'2...even mcm ne pOn, i tetap akan syg sgt'2 kat u...jage diri elOk'2 tau...i'm sOry, 125ZR...=D


Hehe...gimik je...tp aku x tipu wOo...aku mmg syg giler kat mOtOr 125ZR aku ni...syg yg teramat sgt...tp nk wat camne kan...skrg dh ade awek...sure la aku lg sayang awek kan...sOry ye BKK 5370...=D

9 comments:

Cik Zyda said...

nnti aku nak cari r moto nie...aku nak bakar dier hdp2..amacam?hehe

Ron Fitri said...

Oit...jgn la...aku kumpul duit lme ni...kO ni...

-yana mz- said...

eish..x abis2 ngn bini die nie..hehe..
nk blaja bwk moto nie..nnt dapat free.
wah!
hehe

Ron Fitri said...

ala...ape leh wat...dh mmg suke gile kat mOtOr nie...tp xpe la kOt...liya kan ade dh sekarang nie...mOtOr leh tOlak tepi sket...=P

-yana mz- said...

hehe..cian moto tu...
x baek tau wat die cm tu..

Ron Fitri said...

hehe...hv fun kat mersing tuh...^^

Anonymous said...

not really fun..
every moment only think bout Ron Fitri..
wlwpon sekejap, at least dpt on fb ngn die pon jadi lah

yana mz

Ron Fitri said...

y sign in as anonymous?...
erm...thnx...syg n teringat kamu juge...=)

-yana mz- said...

becz malu nnt owg bace komen nie..
heee=P