APA? INGAT AKU BODOH PASAL KOMPUTER, AKU TAK BOLEH ADA BLOG?

DAPAT PULAK!!!

Sunday, March 28, 2010

DRIFT!



PERGH!!


tu je perkataan yg mampu aku cakap bile Nissan Silvia kaler biru bawak aku drift kat Dataran Sri Bendahara...diOrg ckp yang drive kereta Nissan Silvia Biru tu antara yg drifter yg terbaik kat segamat nie...mmg die bawak cun giler...smOoth je...tp act, die bukan Owner kereta Nissan Silvia Biru tuh...aku xtau die pakai kereta ape...tp kan, even pendek je tracknye, aku tetap puas ati...bukan tempOh berada dalam kereta tu yang menjadi ukuran kepuasan tuh...tp nilai n pengalaman bile naik dgn yg terbaik antara yg gempak'2 belaka...kecut jugak perut aku bile naik dgn die....tp die prO...sO, aku tawakkal n yakin je la...mase naik tuh, aku bknnye banyak tgk depan...mOst Of time aku tgk camne cara die drift...tgk kaki die kat mane and macam mane die handle kereta tuh...minat la katekan...act, aku penah amek gambar dgn kereta tu sblOm ni...tp lupe la pics nye dah ilang entah ke mane...

Act, kat segamat ni ade tau 1 tempat untuk tuning kereta drift...dekat je dgn IOI Segamat...tempat tuning tu kat kedai bunga...kO gelak ea?...ade la dOw...kOrg igt aku kencing ke ap...cube tgk seluar aku...xbasah kan?...aku xkencing la...depan tempat tuning tu ada kedai bunga milik wife drifter tuh...kat belakang kedai tu ade tempat tune kereta drift...mase tu aku sempat kenal ngn Owner kereta Nissan Silvia biru tuh...umur die baru 24...impress giler kan?...umur 24 dh ade kereta drift sndri..xtau la mane die dapat mOdal utk jOin drift mase umur semuda tuh...menang lOteri agknye kan?...ayat'2 Org dengki macam ni la...

Act, aku ade niat nk jadi drifter...InsyaAllah, klu ade rezeki lebih, bOleh la cOnt niat aku tuh...

Sedikit pics masa kat Dataran Sri Bendahara tu:-



Ni kereta yg kat dlm cerita KL Drift



Ni la Nissan Silvia biru tuh...Driver ni la yg the best in Segamat



Ni aku xtau kereta sape...aku men amek pics kat cni je...buat mcm kereta aku...

That it.

2 comments:

Anonymous said...

jp2..tumpg tny..sape nme drifter tu ek??

Ron Fitri said...

haha...aku xde nk tnye plak..klu kO knal, kat pics tu kan ade gmbr die...