APA? INGAT AKU BODOH PASAL KOMPUTER, AKU TAK BOLEH ADA BLOG?

DAPAT PULAK!!!

Saturday, June 5, 2010

22nd BiTrHdAy GiFt

5hb Jun 2010, Jam 0243

Sepanjang hidup ni, tak penah aku dapat macam'2 hadiah macam pe yang aku dapat untuk anniversary tahun ni. 22nd besday ni memang cukup special. Dulu paling special pon makan'2 kat restoran ngan family aku. Untuk makluman, aku memang dah niat nak display kat sini sume hadiah yang aku dapat. Kepada yang memberi, hopefully korang'2 sume tak kisah.

Hadiah pertama datang dari family aku. Hadiahnye ialah kek Mango Delight yang dibeli dari Secret Recipy. Diorang surprise sangat. Aku tak tau pon pasal kewujudan kek ni. Aku ingat sekadar jamuan hari lahir bese je. Tapi ade pulak kek ni. Sedap sangat kek ni.



Hadiah kedua yang aku terima datang dari Liyana Mohd Zabidi. Ni lah hadiahnye. Ade tiga tingkat hadiah yang dia bagi. Tingkat pertama isi ngan gmbar kami. Walaupun agak pelik bile print sume gmbr tu kat kertas bese, tapi its still so special to me because the memory of the pics. 2nd level isi ngan mozek LmZ^RoN. Mozek ni cntik. Aku memang dah lame minat kat mozek ni. Dan aku betol'2 tak sangka dia akan hadiahkan mozek ni kat aku. Aku simpan elok'2 kat dalam laci. 3rd level isi ngan neck tie kaler merah. Tie tu aku dah gune bebrapa kali. Tepat pilihan warne tuh sebab matching ngan 2 kaler baju aku. So, bleh gune slalu.











Hadiah ketiga pon datang daripada Liyana Mohd Zabidi. Tpi aku takde gambar hadiah tu. Sebab mase dia bage present tu, aku xde kamera. So, aku just bagitau je lah yang dia ade bagi Cup Cake kat aku. Cup Cake tu ade tulis RON FITRI. Cantik cup cake tuh. Rasenye pon sedap. Thanks sangat'2. Like it so much.

Hadiah keempat datang daripada ibu kepada Liyana Mohd Zabidi. Aku tak sangka lak mama dia akan bagi hadiah kat aku. Mungkin positive sign dari mama dia kot. Hopefully macam tu lah. Ni hadiah dari makcik. Frame. Frame ni siap isi ngan pics aku dan Liyana mase kat Majlis Konvokesyen ke-72 kat UiTM Shah Alam. Saya akan simpan elok'2 frame ni makcik. Saya nak bagi mkcik tengok balik frame ni in the future. Mesti mase tu makcik akan senyum sbb saya simpan lagi hdiah makcik ni.




Hadiah kelima datang dari abah aku. Hadiah ni tak dirancang pon. Abah masuk bilik aku. Dia tengok aku tengah repair tali pinggang. Dia tnye pasal tali pinggang tuh. Aku cakap tak rosak. Cume nak tukar tali je. Then petang tu abah pegi pasar. Balik dari pasar je dia datang kat aku. Dia bagi tali pinggang yang dia beli kat pasar. Dia cakap hadiah hari jadi. Aku terkedu kejap. Aku amek. Aku peluk abah aku. Aku tak tau nak cakap ape. Aku malu sebab aku la antara anak yang hampir terlupe nak wish besday dia yg ke-52 pada 21 April lepas. Aku wish dah dekat pukul seploh malam mase 21hb tuh. Malu sangat. Tapi camne pon, aku still cakap terima kasih kat abah aku.



Ade lagi satu hadiah. Hadiah ni datang awal sangat. Mase tu awal bulan 5 lagi. Kek hari jadi ketika dinner KRUISE. Yang ni cukup surprise. Aku suke sangat sebab dia wat surprise macam tuh. Terkejut aku. Thanks awak. Tapi aku takde pics nye lah. Aku cume boleh bgtau yang dia ade bagi kek mase ari tuh. Special sangat. Like it so much. Abes comot sume orang sebab men calit'2 kek.

Aku tak nilai harga hadiah yang korang sume bagi in term of price. Tapi aku nilai in term of value. Sume hadiah yang korang bagi memang tak ternilai. Best sangat. Kek Secret Recipy yang mane anak'2 lain belum pernah di sambut lahirnya dengan kek ni. Celebrate besday ngan yang tersayang for the 1st time. Dapat hadiah dari awak sgt best. Abah pulak bagi hadiah ikot keperluan. Terbaik sangat. Abah memang memahami.



Terima kasih semua. Aku hargai pemberian kalian. Aku jage sume ni baik'2. Terima kasih sangat'2.

4 comments:

-yana mz- said...

erm...
take care of that things..
=)
thnz cz sudi terima adiah yang x seberapa..

EcHa-aiShah-HeLicoNia ^-^ said...

pergh dapat hadiah dr bakal mak mertua...gle r...hehehe

-yana mz- said...

erm..may Allah bless u..
thanz

Ron Fitri said...

=)