APA? INGAT AKU BODOH PASAL KOMPUTER, AKU TAK BOLEH ADA BLOG?

DAPAT PULAK!!!

Saturday, June 5, 2010

If YoU sMeLL WhAt ThE RoCk iS CooKiNg

5hb Jun 2010, Jam 0158

Ceh! Tajuk je gempak. Padahal isinye bukan ape pon. Aku cume nak cite yang jalan yang aku lalu mase dua hari pertama aku praktikal kat Bank Rakyat Kuala Selangor tu baunye MasyaAllah. Busuk giler. Macam haram. Tak leh tahan aku. Kalau sekadar bau kat situ je takpe lah jugak. Ni baunye siap melekat kat sweater aku. Abes bau sampah kat sweater aku.

Sebenarnya jalan yang aku lalu tu melintasi tapak pelupusan dan pembuangan sampah. Busuk yang amat. Tak tahan. Lalu je mesti kene tutup hidung. Tapi tu lah. Yang tak sedapnye, baunye melekat kat baju. Bila aku smpai rumah je. aku campak sweater atas katil. Abg aku terus je campak ke bawah katil. Dia cakap busuk giler. Dia cakap "Ko ni kerja ke pegi main parit?". Ke jadahnye aku men parit. Aku gtau la dia jalan busuk giler. Pastu dia tunjukkan jalan alternatif lain.

So, sejak hari ketiga aku praktikal, aku dah lalu jalan lain. So, sweater aku takde lah busuk lagi. Tapi kan, aku ade 1 mende yang aku konpius. Mase hari pertama n kedua aku kerja tuh, agak'2 baju aku ade tak bau yang tak best tu? Still wondering till now.

No comments: