APA? INGAT AKU BODOH PASAL KOMPUTER, AKU TAK BOLEH ADA BLOG?

DAPAT PULAK!!!

Saturday, June 5, 2010

=)

30hb Mei 2010, Jam 0123

Pengalaman berbeza. Ya. Banyak sangat pengalaman baru yang aku dapat sejak dengan kamu. Kamu warnakan hidup ni. Seronok bila kamu ada di sisi. Kamu kelakar, kamu sweet, kamu pandai bagi kejutan pada saya. Dan kamu nak tau tak. Pertama kali saya raikan hari lahir saya bersama insan yang berstatuskan Girlfriend of Ron Fitri =)

Kite dah plan nak jumpe 29hb Mei 2010. Tapi disebabkan dating tu bertindih ngan tarikh mesyuarat keluarga yang dibuat kat rumah saya, terpakse lah anjakkan sehari. Awak tak kisah kan? Thanks awak =)

Memang kalau dating ngan awak kat shopping complex ni, keje awak asyik membelek-belek je lah. Sume mende awak nak belek. Pelik saya tengok. Pastu kite cari baju yang cntik'2 untuk saya. Awak soh saya beli baju coklat tuh. Cantik baju tuh. Nanti saya pakai mase kenduri Kak Lala okay =)

Lepas tu saya bawak awak pegi Pantai Remis. Takde pape sangat pon kat sane. Juz take some breaths n having some rest of mind there. Awak cakap awak suke pantai kan? Saya bawakkan awak ke sane. Hopefully awak suke tempat tu. Pastu kite beli baju coklat awak tuh. Awak. Kite pakai same'2 mase kenduri Kak Lala tau =)

Awak. Hadiah yang awak bagi tu ade tiga poket. Poket pertama, awak isi ngan pics'2 kite. Saya akan simpan elok'2. Awak jangan risau okay. Poket kedua, awak isi ngan mozek LmZ^RoN. Saya penah cakap saya suke mozek yang awak buat tuh. Tapi saya tak sangka awak akan bagi mozek yang awak buat tu kat saya. Cantik. Saya suke sangat. Saya simpan elok'2 dalam kotak. Poket ketiga, awak isi ngan neck tie. Cntik. saya suke neck tie tu. Dan saya dah pakai dua kali dah sepnjang saya praktikal lima hari ni. Mama awak pon baik ngan saya. Frame yang dia bagi tu saya dah display kat bilik saya ni. Saya suke. Cup cake yang awak tempah tu pon saye suke. Thanks so much =)

Malam tu, saya bawak awak makan kat tempat saya kerja. Awak cakap satay tu sedap. Saya tengok awak suke sangat ngan satay tuh. Nanti'2 saya bawak awak datang kedai makan tu lagi okay. Gemok la awak kang. =)

Awak'2. Saya harap sangat saya akan dapat raikan lagi besday saya ngan awak lagi. Sepnjg hari tu saya tersenyum sebab awak. Awak pon asyik senyum je for the whole day. Sejuk mate saya tengok awak. Awak. Tak sabar nak tunggu besday awak pulak. Kite nak raikan same'2 ngan awak lagi. =)

1 comment:

-yana mz- said...

awk..
jz enuf for me kalau awk ingat bday saye..
tu dah cukup untuk saye..=)