APA? INGAT AKU BODOH PASAL KOMPUTER, AKU TAK BOLEH ADA BLOG?

DAPAT PULAK!!!

Saturday, June 5, 2010

LaMbAtNyEe

26hb Mei 2010, Jam 0312

Loteh eden ni ha. Baru 26hb. Tak sabar nak tunggu 1hb jun. Ari ni dah 13 hari aku kat kedai makan tuh. Lagi 6 hari nak sampai 1hb. Poket dah kosong giler dah ni. Alternatif yang ada? Kene la pow big bro sket'2. Nak cover budget sementara belum dapat gaji ni. Gaji nanti aku bayar la ye bro. Macam tak bese lak kan. Sejak takde duit ni, aku siap tolong mak aku wat eskem lagi tuh sebab nak mntak upah. Padahal sebelum ni malas yang amat. Tengah takde duit ni tetibe lak rajin nak tolong watkan eskem. Anak monyet betul ko ni Ron. Mak sendiri pon nak pow jugak.

Smpai je 1hb nanti, banyak mende aku nak kene buat. Spoket kene tukar. Pasang tenet(*yang ni aku paling suke). Tayar dah botak dah. Kene la ganti (*kalau tayar macam rambut kan senang. Bile tayar botak je nanti tumbuh bunga tayar balik). Betulkan laptop ni. Bayar utang. Betulkan tv yang aku amek kat uma sewa ari tuh. Pergh! Best. Bilik aku ni dah jadi grand dah. Sume ade. Boleh la masuk astro kat bilik aku pasni. Pastu kunci bilik je everytime. Tak nak bagi adik aku tengok astro kat bilik aku. Haha! Abang aku pon mesti stuju bile aku cakap gini. Padan muke ko ecah. Sape soh tengok tv je sampai lupe nak blaja n tolong mak.

Eh? Tetibe ade yang senyum'2 lak bile bace post ni. Apesal? Owh. Dia nak mntak kite belanja dia la tuh. Pastu mintak kite bawak dia jalan'2 la tu ea. Hehe. Okey je. Nanti i bawak u jalan'2 okey. Tapi kan, kek tetap u yg kena belanja i. Tak sabar nak makan kek. Pastu jgn nakal nak calit'2 krim kek kat i. Abes kotor kang baju n muke i nanti. Kalau u buat macam tu, i tinggalkan u kat s.alam. Balik jalan kaki. =P

1 comment:

-yana mz- said...

hehe..
u ingat i ni suke pow2 u ke?
huh..
pedih la lu..
i bagi kek special for u tau..