APA? INGAT AKU BODOH PASAL KOMPUTER, AKU TAK BOLEH ADA BLOG?

DAPAT PULAK!!!

Saturday, June 5, 2010

KeRaNaMu InTeRnEt

22hb Mei 2010, Jam 0341

Semenjak dua menjak ni, aku dah jarang sangat online. Facebook? Tah. Abes la Farmville ngn Cafe World aku. Tak tau dah jadi ape agaknye. Notification mesti byk giler. Email? Berzaman batu jugak aku tak bukak. Risau jugak kalau'2 ade email dari Bank Rakyat nak bagitau pasal praktikal training aku kat Kuala Selangor sane tuh. Banyak sangat mende yang aku terlepas semenjak jarang online ni. Movies? Pon dah lama sangat aku tak download. Dulu banyak je movies latest kat external hard disk aku ni. Chord guitar? Dah banyak dah aku listkan untuk di download.

Reason?

Aku bukan tak nak online. Kat uma takde tenet. Tu la ko Ron. Dulu ayahanda offer nak pasangkan tenet, ko tak nak. Berlagak. Orang nak bagi tu amek je lah. Sekarang, padan muke kau. Gelakkan je budak Ron tuh. HAHAHAHA!!!

So, aku punye plan sekarang ni nak pasang tenet dalam bulan 6 ni. Aku dah plan ngn big bro aku. Dia pon on je. Bile dah ade tenet nanti, tengok la korang. Abes aku online je manjang. Sesi bahan membahan akan bermula semula. Yeah!!

1 comment:

-yana mz- said...

amboii..
ade niat lain rupe nye..