APA? INGAT AKU BODOH PASAL KOMPUTER, AKU TAK BOLEH ADA BLOG?

DAPAT PULAK!!!

Saturday, May 15, 2010

::::Wa KeNa BeB::::

Bebudak ni nak kene agaknye. Macam'2 la korang ni kan. Korang cakap aku sekarang dah lain. Apesal lak ni beb? Aku listkan pe yang korang cakap aku dah lain tuh kat sini. Sapa yang bace kasi evaluate sikit k (*Bajet ade yang nak bace).

Ainul, Janggut ngan Arzami cakap:-
1. "Ye la Ron. Member ajak lepak sekarang dah tak nak dah. Dulu sume ok je. takpe la Ron. Paham~".
2. "Pergh Ron. Kuat seyh bau perfume. Dulu takde deodorant pon takpe".
3. "Member datang pinjam helmet je ke? Takkan tak nak singgah lame sikit kawan".(*Siap senyum kambing lagi tuh)
4. "Ala Ron. Takkan la handset tinggal kejap tak boleh. Dulu handset tinggal kat umah pon takde hal".
5. "Eh Ron. eskrem untuk member'2 takde ke? Takpe la Ron". (*Padahal aku tgh kasi eskrem kat dia tuh!)
6. "Wah. Dah maju ko sekarang ni. Seluar koyak dah di tampal dah!".
7. "Pergh ko. Dah ade gitar sendiri dah. Ehem'3! (*aku dah abes explain kat dia dah. Aku pinjam je gitar ni. Tak nak trime tuh)
8. "Dota kat cc jom. Tak nak dah ke? Dulu siap jadi organiser lagi tuh. Collect sorg seploh. Team menang dapat hadiah".
9. "Ron. Isap la rokok dulu. Ha?? Dah tak isap. Takpe'2. Paham. Hehe".
10."Tu kelapa kat belakang umah dah rndu kat ko. Pecah la sebijik dua dulu baru blah. Dah tak sudi ke."

Mael, Soru ngan Zharm cakap:-
1. "Ron! Dota jom. dmZ^HexOr dah tak sudi dah ke? Yela kan. Dah jadi lmZ^RoN. Haha.
2. "Ko men gitar lagu pe tu? Man Bai? Haha. Mane pegi lagu cik ainun ngan lagu capapek?
3. "Eh. Pakai kemeja ye bang. Hensem la abang ni sekarang. Haha."
4. "Yaron." (*zzz)
5. "Eh desktop background ko dah tukar lah. Haha."

Tapir cakap:-
1. "Macam plastik la ko jalan. Jalan macam biasa je dah lah."
2. "Mane pegi estray kat umah ni sume? Ron dah xberasap lagi ke?"

Ijam cakap (*dia ni positif sikit):-
1. "Aik. Dulu ko wat packaging memang kasi bungkus baik'2. Sekarang nak bagi hadiah tapi macam nak bagi sampah kat orang. Bungkus elok'2. Ape daa~"

Ni sikit je yang aku cite. Sebenarnye ada banyak lagi. Tapi banyak yang dah lupe. Huhu. Diorang ni memang macam ni sikit. Sebab aku kawan ngan diorang la aku reti menganjing orang. Diorang ni gurau je cakap macam ni. Sekadar mengusik. Biasalah tu. Bile turn diorang, kite kenekan diorang. Bile kene turn kite, senyum je la if kene nganjing. hehe. Chill. Aku okey je beb. Tengok la korang nanti. Sampai turn korang, abes la aku kasi kaw'2. Haha (*Gelak dua harkat macam mael)

4 comments:

-yana mz- said...

hehe..so ape sebenarnye nk di sampaikan nie??

before n after ade gf..cm tu??

Ron Fitri said...

erm...mayb..^^

EcHa-aiShah-HeLicoNia ^-^ said...

uiksss.....biarkan je....

-yana mz- said...

hehe..be yourself la dear~