APA? INGAT AKU BODOH PASAL KOMPUTER, AKU TAK BOLEH ADA BLOG?

DAPAT PULAK!!!

Sunday, May 9, 2010

KiCk StaRt!!

...satu tempoh yg lama la jugak aku tak tulis blog aku ni-
...reason?-
...final exam is the main reason-
...giler kau. Aku cume ade dua paper je kot-
...mst la nak make sure aku dapat DL-
...and hopefully aku akan dapat DL lah-

...Act, tarikh 21hb April hari tu aku diterima untuk menjalani latihan industri-
...butiran adalah seperti berikut-

tempat : Bank Rakyat Kuala Selangor
tempoh : 31hb Mei 2010 hingga 10 Oktober 2010 - 5 bulan
masa : 0800 - 1700 setiap isnin hingga jumaat
Elaun(*siap nk tuliskan jgk tuh) : RM 100.00 atau berdasarkan budi bicara cawangan tersebut

-dalam masa yang sama, aku bercadang nak buat kerja sambilan masa aku tengah latihan industri tu...
-berikut maklumat berkaitan kerja sambilan...

tempat : batu 71/2, pekan meru
tempoh : 11hb Mei 2010 sehingga termampu
Pendapatan : RM***.00 (*dapat pulak aku nak info gaji aku kat sini)

-tapi aku pun tak tahu lagi tahap kemampuan aku...
-kalau larat, aku further je terus keje aku kat sini...
-kalau tak larat pon kena laratkan jugak lah...
-kenapa aku sanggup buat mcm ni?...

-demi BKK5370 tersayang lah...
-kalau aku tak kerja, abes la BKK5370 kena tarik kang...
-hopefully aku mampu utk buat semua ni...
-tebabooommmm!!!!!
-titik noktah ler~

2 comments:

-yana mz- said...

liya support abg..~
=P

Ron Fitri said...

erm...thnz...syg kamu sgt'3..=)