APA? INGAT AKU BODOH PASAL KOMPUTER, AKU TAK BOLEH ADA BLOG?

DAPAT PULAK!!!

Sunday, May 9, 2010

TeTiBe Je BluR

Tau nape? Sebab ade sorang ni dia dah tulis semua benda yang aku nak tulis. Jadinya, bace je la blog dia ye. Blog Liyana Mohd Zabidi. Potong line betul lah dia ni. Semua idea dah kena bedal dengan dia. tapi kan, lagipun aku tulis ni dah awal pagi. Sekarang dah pukul 4.40 pagi. So, pale otak pon dah mule berat sangat dah. Mata pon dah kena tongkat pakai pencungkil gigi. No wonder lah macam tuh.

Kita tengok esok pagi macam mane. Kalau ade idea lagi, aku tulis lagi.

p/s: aku tulis post ni lame betul. Asyik salah taip je. nampak sangat dah lemau. Tilam dah memanggil.

5 comments:

-yana mz- said...

hee...awak..sedap nye die ngumpat2 kite ye...

imah_zulkipli said...

hehe..
sweet la kau ni dgn yana..
mcm2 citer..
bgus2..
update lg eh..

Ron Fitri said...

liya - pdn muke...len kali jangan sapu sume...tggalkan sket utk kite yg kat cni nie...

tyma - sweet?...mcm gula ke mcm madu?...huhu~

-yana mz- said...

mcm hempedu..
bile mkn..
perghhh!!!
terbaek ah rse nye..

Ron Fitri said...

mcm hempedu?...ke mcm peluru...bile makan tak rase pape..tp bile kena, K.O..haha!