APA? INGAT AKU BODOH PASAL KOMPUTER, AKU TAK BOLEH ADA BLOG?

DAPAT PULAK!!!

Tuesday, May 11, 2010

SaKiT TaK?

Aku dah cakap dah...Korang nak jugak bayar...So,sekarang tengok ape jadi?...Kita sume skali kene kelepet beb...kalau kite ni level SPM je ok la jugak bile kene kelepet ngan orang tua tuh...kite sume dah nak dapat segulung ijazah dah...Kene pulak kelentong ngan pakcik yang xde sijil UPSR pon...Pergh!...Terhina giler la aku rase...Secara logiknye, patutnye kite yang kelepet pakcik tuh sebab kite lagi tggi ilmu matematik dari org tua tuh...Tapi ni jadi lain lak...kite lak yang kene kelepet...lawaknye la budak'2 universiti ni...Pakcik...Pakcik memang pro...1st time aku jumpe orang tua yang boleh kelepet budak muda macam kami ni...

Pastu aku terase nk cite kat mak bapak aku...Bile aku cite, lincah je di0rang gelakkan je...Aku tak leh nak cakap ape la...dah memang salah kitorang...Pastu, kalau mende ni kalau loss setakat sepuluh ringgit ke, aku okey je...Tapi ni kite loss rm150 sorang...Means kite sume dah rugi rm600 in total!!!..Aku tak tau la kalau korang sume tak rase loss tu...Aku terase sangat sebab more than half duit keje aku untuk 7 hari mase tengah study week abes untuk kene kelepet ngan orang tua tu camtu je...Hati ape rase?...Cool je beb...Aku rilek je...(*fuck off!!)

Aku punye hati ni asyik membara je semenjak dua menjak ni...Aku ingat lepas exam, release sket...tapi tak plak...Aku rase reasonnye sebab lepas exam ni aku mula pikir balik mende yang aku tak nak pikir mase tengah exam ari tuh...Tu yang aku still depress even bile dah abes paper...Nak tak nak memang aku kene pikir balik sume ni...Dan tiap kali memang aku berharap akan ada solution bagi tiap masalah yang aku fikir...Mungkin ada sesetangah perkara yang dah selesai...Tapi banyak lagi yang belum dan bakal menanti...kene la prepare lebih sikit...

Tapi aku tau satu mase nanti akan sampai mase untuk kita tak payah pikir sume masalah dunia ni...Korang nak tau bile?...Bila dah mati, confirm...Tenang...

1 comment:

kucingberlari said...

sape kate da mati tenang??